منتديات عائلة هندى
منتديات عائلة هندى
منتديات عائلة هندى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Welcome to you, زائر in hendyfamily

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ممكن تسمعوا الحكايه وتساعدونى فى المشكله دى!!!!!!؟؟؟ انا تعبان بجد

محمود رشاد
stivano
semo
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
semo
عضو جديد
عضو جديد

ذكر
العمل/الترفيه : مهندس كمبيوتر
المهنه : ممكن  تسمعوا الحكايه وتساعدونى فى المشكله دى!!!!!!؟؟؟ انا تعبان بجد Progra10

ممكن  تسمعوا الحكايه وتساعدونى فى المشكله دى!!!!!!؟؟؟ انا تعبان بجد Empty
مُساهمةموضوع: ممكن تسمعوا الحكايه وتساعدونى فى المشكله دى!!!!!!؟؟؟ انا تعبان بجد   ممكن  تسمعوا الحكايه وتساعدونى فى المشكله دى!!!!!!؟؟؟ انا تعبان بجد I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 18, 2009 2:07 am

فى البدايه مش عارف ابدأ حكايتى واقول ايه؟ المهم"
انا كنت بحب واحده قريبتى من وانا عندى 10 سنين وسابتنى وسافرت بس كنت بعرف اخبارها وهى كانت بتعرف اخبارى من غير حد فينا يعرف ان التانى يعرف عنه حاجه.كنت مشتاقلها جدا.وكنت بسمع عنها اخبارك توجع قلبى جامد وكنت بزعل اوى .اخبار زى ان فيه واحد اتقدملها وكدا.ففضلت كدا 8 سنين لحد مكان عندى 19 سنه.فمره كنت فى شغل ورجعت لقيت اخوها قدامى فاستغربت بس مبينتش على وشى .ففضلت متحير ياترى هي هنا ولا لا ؟.طب هيا فكرانى ولا لا؟.فحسيت ان مخى هيوقف من كتر التفكير.فعدى اول يوم .وتانى يوم.وتالت يوم.وانا مبروحش الشغل ومش راضى اطلع.على قد منا عاوز اطلع واشوفها بس مش قادر خايف اتصدم او اتجرح.ففضلت فى البيت 4 ايام .فجيت باليل خرجت وانا راجع كانت الساعه 2 ونص.لقيت البلكونه نورها قايد فبصيت بصه صغيره لقيتها واقفه فدخلت كانت البلكونه بتاعتى مفتوحه فقفلتها ودخلت.قعدت على الكمبيوتر لغايه الفجر فنزلت صليت الفجر وانا راجع لقيتها واقفه بردو. فطلعت من غير منبصلها. يوميها معرفتش انام .لغايه الصبح كان يوم جمعه ونزلت اصلى .وانا خارج قابلت اخوها فسلمت عليه ووقفت معاه شويه فقالى انا عاوز اعرف ايه اخبارك ففضلت ماشى معاه لغايه باب البيت لقيتها خارجه من الباب .انا مكونتش شايف حاجه قدامى .ومش حاسس بنفسى.امشى ولا اقف؟ اسلم ولا لا؟مش عارف اعمل ايه؟المهم فسلمت عليا .وسبتها فضلت تبص عليا وانا داخل .فدخلت انام وصحيت وقفت فى البلكونه لقيتها واقفه فى البلكونه .اتحرجت ابصلها.فلقيتها بتقولى مش عاوز تبصلى.فلقيت لسانى بيقولها "ازيك عامله ايه .ايه اخبارك ؟وعملتى ايه فى الدراسه وايه الغيبه دى كلها؟"استغربت انا قولت الكلام دا ازاى؟فلقيتها ردت "وحشتك ولا حبيت غيرى؟"انا كنت واقف مش عارف ارد واقول ايه؟###بس المشكله اللى انا عاوز ردكو فيها هى انى فى الفتره اللى هيا كانت بعيده عنى ومكنتش عارف انه هايجى يوم واشوفها تانى .اتعرفت على واحده حبيتها بكل ما فيا وهى كمان حبتنى اكتر من بحبها.وعشت معاها احلى فتره فى حياتى كلها ولغايه دلوقتى ##### فمش عارف اتصرف ازاى انا تعبت جدا من الموضوع ده ..واحد صاحبى قالى شوف قلبك عاوز مين ومين الانسب والاصلح ليك.؟ فقولتله ان مش دى المشكله انا محتار #اول حب &احلى حب؟ انا حكيلتلكو الموضوع ده علشان بجد محتاج حل وهاستنى منكو الحل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
stivano
عضو ماسي
عضو ماسي
stivano

ذكر
المهنه : ممكن  تسمعوا الحكايه وتساعدونى فى المشكله دى!!!!!!؟؟؟ انا تعبان بجد Repres10

مُساهمةموضوع: رد: ممكن تسمعوا الحكايه وتساعدونى فى المشكله دى!!!!!!؟؟؟ انا تعبان بجد   ممكن  تسمعوا الحكايه وتساعدونى فى المشكله دى!!!!!!؟؟؟ انا تعبان بجد I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 18, 2009 3:03 am

اولا اهلا بيك في المنتدي

ومنورنا

بالنسبه للموضوع

الي اناا اعرفه ان الي بيحب حد مبيقدرش يشوف غيره

يعني يقدر يعجب بده وده وده

لكن قلبه بيبقي لواحده وبس

والمفروض انك كنت تحكم قلبك مش عقلك

بس انا رايي انك تخليك مع حبك الاول

لانك زي ما بتقول انه احلي حب

وبردو عن كلامك عنها انها بتحب اوي

يعني مفيش حاجه حصلت تخليك تنهي العلاقه الي بينكوا

لا البنت التانيه دي

تقدر تقول كانت مجرد مرحله في عمرك

وعدت وخلاص

بس رجعت تاني بعد زمن طويل

انت يمكن تكون نسيتها الي حد ما

فحاول تبعد نفسك عن البنت التانيه

وهي اكيد حتفهم انت عاوز تقولها ايه

مكسوف

ينقل للقسم المناسب
محمود رشاد
عضو ماسي
عضو ماسي
محمود رشاد

ذكر
العمل/الترفيه : طالب اتنين فول
المهنه : ممكن  تسمعوا الحكايه وتساعدونى فى المشكله دى!!!!!!؟؟؟ انا تعبان بجد Studen10

مُساهمةموضوع: رد: ممكن تسمعوا الحكايه وتساعدونى فى المشكله دى!!!!!!؟؟؟ انا تعبان بجد   ممكن  تسمعوا الحكايه وتساعدونى فى المشكله دى!!!!!!؟؟؟ انا تعبان بجد I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 18, 2009 11:11 am

وانا برده رأى زى عمرو بالظبط

والحب الاول مش بيتعوض
http://www.hendyfamily.com/forum.htm
shaker hendy
المدير العام
shaker hendy

ذكر
العمل/الترفيه : مدير فرع شركة اجهزة طبية
المهنه : ممكن  تسمعوا الحكايه وتساعدونى فى المشكله دى!!!!!!؟؟؟ انا تعبان بجد Unknow10

مُساهمةموضوع: رد: ممكن تسمعوا الحكايه وتساعدونى فى المشكله دى!!!!!!؟؟؟ انا تعبان بجد   ممكن  تسمعوا الحكايه وتساعدونى فى المشكله دى!!!!!!؟؟؟ انا تعبان بجد I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 18, 2009 2:53 pm

يا ابنى رامى صبرى قالك اية فى الاغنية بتاعتة حبيبى الاولانى

قالك اية حبيبى الاولانى صعب فى يوم يرجعلى تانى بس مهما يكون ناسى مبننساش
ممكن انسى اسمى انسى الناس انسى اعيش بس اول مرة احب مبتتنسيش
شايف الكلام

او اعمل حاجة حلوة اوى اوى اوى

انا بعملها بس فى حجات تانية
انتا هات ورقة وقلم وقسمة على اتنين
واكتب كل حاجة هنا عن دى والنحية التانية عن البت التانية
وشوف انتا رايك اية وانهو واحدة الى هتشدك اكتر

وانهو واحدة الى هتحس بيها وانتا بكتب احلى كلام عليها
لان الى بيحب حد مبيشوفش فية اى عيوب

ودا راى ورائ بردو مع مورة حبيبى
شوف كدا وحكم رايك وقولى اية النظام
وابقى طمنا عليك
http://www.hendyfamily.com
semo
عضو جديد
عضو جديد

ذكر
المهنه : ممكن  تسمعوا الحكايه وتساعدونى فى المشكله دى!!!!!!؟؟؟ انا تعبان بجد Progra10

مُساهمةموضوع: رد: ممكن تسمعوا الحكايه وتساعدونى فى المشكله دى!!!!!!؟؟؟ انا تعبان بجد   ممكن  تسمعوا الحكايه وتساعدونى فى المشكله دى!!!!!!؟؟؟ انا تعبان بجد I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 19, 2009 12:40 am

انا عملت زى انتو مقولتو كدا من زمان واخترت .بس انا دلوقتى حاسس انى عملت ذنب .انى عملت كدا او فضلت واحده عن التانيه .
احمد هندى 2009
عضو فضي
عضو فضي
احمد هندى 2009

ذكر
المهنه : ممكن  تسمعوا الحكايه وتساعدونى فى المشكله دى!!!!!!؟؟؟ انا تعبان بجد Unknow10

مُساهمةموضوع: رد: ممكن تسمعوا الحكايه وتساعدونى فى المشكله دى!!!!!!؟؟؟ انا تعبان بجد   ممكن  تسمعوا الحكايه وتساعدونى فى المشكله دى!!!!!!؟؟؟ انا تعبان بجد I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 19, 2009 8:01 am

هههههههههههههههههههههههه ايوه ياعم روميوا يبختك اتنين انت محتار فيهم واحنا هنا مش فاضيين نحب يبختك
عالعموم الاولى او التانيه انت اكيد عندك احساسك هوا الى يمشيك من غير متستشير حد وبعدين صارح التانيه بالموضوع وقولها وهيا لو بتحبك بجد اكيد تتمنالك السعاده وعرف الاتنين على بعض وخليكوا اصحاب وحب واحده تالته عشان مش تجرح حد
http://3dwa.yoo7.com
shibo
عضو فضي
عضو فضي
shibo

ذكر
العمل/الترفيه : طالب بكلية الهندسه جامعة المنصوره واهوي الموسيقي
المهنه : ممكن  تسمعوا الحكايه وتساعدونى فى المشكله دى!!!!!!؟؟؟ انا تعبان بجد Engine10

مُساهمةموضوع: رد: ممكن تسمعوا الحكايه وتساعدونى فى المشكله دى!!!!!!؟؟؟ انا تعبان بجد   ممكن  تسمعوا الحكايه وتساعدونى فى المشكله دى!!!!!!؟؟؟ انا تعبان بجد I_icon_minitimeالأربعاء أغسطس 19, 2009 8:04 am

على فكره انت مش بتحب اى واحده فيهم انت معجب بكل شخصيه فيهم وبس
والدليل انك مش عارف تحدد مين تختار وحاسس انك فضلت واحده عن التانبه
لانك لو بتحب حد مش هتشوف حد غيره يناسبك ومش هتفضل حد عليه ابدا مهما كانت صفاته
الى انت فيه ده روح الشاب الى بيدور علي اي حد يحبه ويديله كل حبه
والروح دي هي الى اتحركت فيك وخلتك تدي حبك لكل واحده فيهم
الاولي كنت لسه في بدايه فتره الشباب وقلبك مهيأ لحب اي حد يقابله
والتانيه كانت تعويض لفتره محبتش فيها
ياريت تفكر في كلامى كويس
وتحدد موفك كويس وانت هتعرف تتصرف صح
واتمنا انك تترتاح من الحيره الى انت فيها
semo
عضو جديد
عضو جديد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ممكن تسمعوا الحكايه وتساعدونى فى المشكله دى!!!!!!؟؟؟ انا تعبان بجد   ممكن  تسمعوا الحكايه وتساعدونى فى المشكله دى!!!!!!؟؟؟ انا تعبان بجد I_icon_minitimeالخميس أغسطس 20, 2009 1:04 am

شكرا اوووووووووووووى يا جماعه وتعبتكوا معايا .والافضل انى افكر فى مستقبلى .بلا حب بلا نيله
stivano
عضو ماسي
عضو ماسي
stivano

ذكر
المهنه : ممكن  تسمعوا الحكايه وتساعدونى فى المشكله دى!!!!!!؟؟؟ انا تعبان بجد Repres10

مُساهمةموضوع: رد: ممكن تسمعوا الحكايه وتساعدونى فى المشكله دى!!!!!!؟؟؟ انا تعبان بجد   ممكن  تسمعوا الحكايه وتساعدونى فى المشكله دى!!!!!!؟؟؟ انا تعبان بجد I_icon_minitimeالخميس أغسطس 20, 2009 1:32 am

يا راجل

rabbit تعبان اوي

طب مش كنت تقول كده من الاول

منور المنتدي يا جميل
shaker hendy
المدير العام
shaker hendy

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ممكن تسمعوا الحكايه وتساعدونى فى المشكله دى!!!!!!؟؟؟ انا تعبان بجد   ممكن  تسمعوا الحكايه وتساعدونى فى المشكله دى!!!!!!؟؟؟ انا تعبان بجد I_icon_minitimeالجمعة سبتمبر 11, 2009 10:14 am

لا ياشيخ بعد العزاب دا كلة فكرت تفكر فى مستقبلك

حلوتك انتا فلة

ربنا معاك ومع مستقبلك
عاشقة شاهيد كابور
مشرف
عاشقة شاهيد كابور

انثى
العمل/الترفيه : معلمه

مُساهمةموضوع: رد: ممكن تسمعوا الحكايه وتساعدونى فى المشكله دى!!!!!!؟؟؟ انا تعبان بجد   ممكن  تسمعوا الحكايه وتساعدونى فى المشكله دى!!!!!!؟؟؟ انا تعبان بجد I_icon_minitimeالخميس يوليو 05, 2012 2:21 pm

انا برئي الي يحب ميشووووووووووف غير حبيبه

وانا مثل رائي stivano
shaker hendy
المدير العام
shaker hendy

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ممكن تسمعوا الحكايه وتساعدونى فى المشكله دى!!!!!!؟؟؟ انا تعبان بجد   ممكن  تسمعوا الحكايه وتساعدونى فى المشكله دى!!!!!!؟؟؟ انا تعبان بجد I_icon_minitimeالخميس يوليو 05, 2012 2:25 pm

من غير زعل دى مراهقة متأخرة شوية

ممكن تسمعوا الحكايه وتساعدونى فى المشكله دى!!!!!!؟؟؟ انا تعبان بجد
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-